Susihus

Låångledig

Publicerad 2009-05-24 10:37:42 i Trädgård

Åh va det är skönt att få vara lite långledig, 4 dagar! Fram för fler sådanna här veckor. Jag har fått mersmak för detta att vara lite mer ledig än lördag och söndag!!

I dag bryter solen sakta men säkert igenom och det blir nog lite trädgårdsfix och lite hundträning i vanlig ordning. Så skönt att bara strosa runt lite i trädgården, fixa lite, ta en kopp kaffe och bara njuta!

Mannen han ska ha semester nu en vecka, vi har alltid sagt att man skulle vara ledig mellan Hägg och Syren och i år så tog han ledigt. Dels för att jag kommer att vara iväg denna veckan och då tyckte han att det blir enklare med hundarna om han är hemma, men också för att få ha lite tidig semester och sen kunna jobba lite längre i sommar.

Här kommer nu en krukkavalkad med lite nyplanteringar i






Ha en härlig dag och NJUT=)
Tack för alla goa kommentarer som värmer gott.
Kram på er

Kommentarer

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-05-24 10:53:09

Jättesnygga planteringar, jag har också planterat i helgen. Men det är inte så varmt här ännu.



~Livet i byn

Postat av: Suss

Publicerad 2009-05-24 11:53:29

Visst är det härligt med långledigt. Jag skulle gärna ha haft en dags längre helg..



Tack för en trevlig blogg!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-05-24 16:49:29

Vad skönt med 4 lediga dagar! Hoppas att du hunnit fixa i trädgården och samla massor av energi. Själv har jag haft jobbhelg, men det går det också...

KRAM!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-05-24 23:23:35

Vi har oxå haft härliga lediga dagar och visst ger det mersmak. :o))

Jag har ovanligt tidig semester i år, men får ändå vänta några veckor till.



Kram på dig!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-05-25 10:23:09

Tjusigt! Jag måste oxå komma iväg o köpa nytta o plantera i mina tomma krukor som bara står o väntar.



Ha det gott!

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-05-26 09:55:12

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-05-26 09:56:34

vad fint du gjort det gumman!

Här har det varit fullt upp efter operationen o nu pågår operation "upp i vikt o inte ner mer" på sonen. -8kr hitills:((



KRAM

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-05-26 13:16:09

Vilka fina planteringar. De kommer att bli ännu vackrare när de få frodas lite.

/P

Postat av: Petra

Publicerad 2009-05-28 23:43:15

mysiga bilder! skönt med lite ledighet, jag ska få min första lediga helg nu sedan april så det är jag väl förtjänt utav? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela