Susihus

Väderrapport från Galway

Publicerad 2009-05-31 09:33:41 i Resor

Befinner mig just nu i Galway och här är det helt galet väder! För att vara Irland...det är strålande solsken och VARMT! Irländarna själva tror knappt att det är sant. Denna stad är för mysig med sina små gränder och härliga uteliv. Nu under racet är det rena festivalstämningen här och massor med inresta männsikor så man kommer knappt fram.


Hinner inte skriva mer just nu, måste springa vidare på jobb.
Ha det så gott och hoppas att solen skiner på er också.
KRAM

Kommentarer

Postat av: pia

Publicerad 2009-05-31 15:15:21

Du din lilla lyckost som flänger å far världen runt;-)Vilken fin bild på underbart ställe verkar det som:-)...Njut, må gott och ha det bäst fina du!



massa varma, soliga kramar, nu blir det kaffetår...sen ut i trädgården och rensa igen, hinner inte blogga idag heller:-(

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-06-01 09:08:51

Så härligt! Bilden var vacker. Ha en fortsatt trevlig resa.

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-06-10 17:36:45

Gud så gulligt! :) Vet du, det påminner faktiskt lite om Ålesund i Norge, som vi ska besöka nästa månad. :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela