Susihus

Helg igen

Publicerad 2009-10-02 15:36:57 i Hund

Det var väldans vad veckorna försvinner snabbt, känns som det är endast måndag och fredag i mina veckor!??
Hur har ni det? Nu jobbar jag bara i 2 veckor till, sen ska jag vara tjänstledig till efter nyår. Tjohoo va det ska bli skönt. Bara stanna upp lite och bli kreativ och hitta energi igen, det ska bli så skönt. Kanske fundera på vad jag ska göra när jag blir stor...

Idag började jag dagen med att ta ett blodprov inför kommande hälsokontroll, inte det bästa jag vet men jag klarade mig utan att ens få ett litet blodtrycksfall! Efter det skulle jag bara ta en snabb träning med Bono. Tror ni inte att jag tappade bilnycklarna så jag fick be Bono leta upp dem åt mig. Vi hittade dem snabbt som tur va!

Ska erkänna en sak för er att jag är faktiskt nervös för den stundande helgen. Säger inte mer utan jag lägger in en bild på Bono, så kanske ni kan räkna ut vad jag ska göra i helgen, både lördag och söndag! Huuu

Bild: Susihus
Önskar er en ljuvlig helg!
Kram kram
Ps håll tummarna för oss!

Kommentarer

Postat av: Camillas dagar

Publicerad 2009-10-02 15:47:22

Lycka till kommer här från mig, som också bara har måndag och fredag i mina veckor. Skrämmande fort går det.

Kramar!

Postat av: Dessi

Publicerad 2009-10-02 16:07:04

Usch, det är riktigt hemskt att vara nervös... Lycka till!

Postat av: susanne f

Publicerad 2009-10-02 16:18:41

Hej

Inte alls kul att vara nervös...

måste vara skönt att kunna vara tjänstledig, ska du göra ngt specieltt

ha en bra helg

kram

susanne

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-02 16:25:06

Vi håller alla tummar! Ska bli spännande att höra hur det har gått. Vilken underbar bild som du har lagt in, så roligt att du sköter han så bra.

Ha det bra!

Kram

Postat av: karola

Publicerad 2009-10-02 18:07:07

Det låter som en spännande helg. lycka till!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-03 13:04:55

Stort lycka till!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-10-04 13:09:10

Håller tummarna! :-) Hur gick det...?



Hajar till varje gång jag läser att du ska göra saker med Bono - eftersom mina första associationer inte går till hunden... ;-)



Låter grymt skönt med ett långt höstlov. Nyttigt att stanna upp och tänka ibland. :-)



Kram :-)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-10-04 16:09:05

Jasså! Ja, jag kan nog ana vad Ni ska göra och nu vill jag veta resultatet!!?

För oss gick det i alla fall bra och det är nog din förtjänst som höll tummar och tassar för oss. Tack!

/P

Postat av: "Syster Birka"

Publicerad 2009-10-04 22:10:32

Grattis brorsan till lydnadsettan!! Bra gjort. Det där med pipet är väl ett släktdrag. Höll på att sabba vårt tjänstehundscert i helgen! Ville trigga matte lite när vi skulle kolla några tvåbenta som gick i skogen. Skulle vara precis tyst, men det gick inte så bra. Matte var sur på mig just då, men när hon fick veta att vi hade klarat oss , blev hon glad igen! Annars var jag duktig fast det stormade och ösregnade hela helgen. Hälsa din matte att det är jättehärligt när matte är ledig!

Tass från syster Birka

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-10-05 08:12:26

Hoppas det blev en bra helg!!!

:)



Kram Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela