Susihus

Skön valborgshelg

Publicerad 2010-04-30 11:16:28 i Resor

Vi jobbar halvdag idag, men vi bestämde oss på vårt lilla kontor att vi har jobbat så mycket nu ett tag att vi stänger idag och har helledigt! Jätteskönt, så det blev lite fredagskänsla redan igår. Här var det härligt vårväder med 18 grader i går så det blev bubbel på altanen och grillat. Det kändes som att naturen bara exploderade i går för nu är gräset grönt och björkarna är härligt sprakande gröna, ljuvligt!

I dag håller jag på att fixa lite inför kvällen, det blir födelsedagsmiddag här i kväll. Helgrillat och färskpotatissallad med sparris står på menyn. Bakar lite surdegsbaguetter (tur att jag är ledig för det tar ju lite tid) och ska även hinna med att få till en tårta.

Bjuder på lite härliga Amsterdambilder idag.







Kommentarer

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-04-30 14:50:12

Underbara bilder! Lycka till i kväll och ha en trevlig valborg! Kram Nina

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-05-01 15:15:23

åhhhh säger jag bara...

Förlåt för att jag är så dålit på att hälsa på..orkar inte med en dator just nu..om jag inte bloggade från mobilen skulle jag inte blogga alls nu tror jag:(

Hoppas kvällen blev lyckad:))

KRAM

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-05-01 21:24:26

Hoppas ni hade en trevlig Valborg!

Vilka fina bilder från Amsterdam!!! Tyckte du inte att det var otäckt med alla drogpåverkade människor och coffeeshops? Jag tyckte det, men vi åkte iofs tåg, så vi var ju även vid stationen, där det nog var värst.

Jag gillade dock husen och kanalerna! :)

kram

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-05-02 08:52:17

Vilka härliga bilder, man längtar ju till sommaren =)

Kram Rebecka

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-05-02 17:49:28

Hoppas födelsedagmiddan blev lyckad!



Gu va billigt, €10 för 50 tulpaner!! Tänk om snittblommor va lite billigare i här hemma, då hade man unnat sig det lite oftare :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela