Susihus

Målat lite

Publicerad 2010-08-21 19:34:50 i Pyssel

Första arbetsveckan är avklarad så här efter semestern! Puuh, det gick det med. Saknar dock den lediga härliga dagen, där jag får stiga upp och njuta av en lång skön frukost ute. Dock har jag efter preomenaden med hundarna, plockat ett äpple och några blåbär på våra amerikanska buskar och lagt i filen och gått ut och satt mig ibland med en filt. Då det har varit lite kallt vid 0630 tiden men oj så skönt och sommarkänslan hänger kvar lite till av att äta frukost ute.

Jag fick ett ryck häromdagen och testade mina stämplar och lite akrylfärg, tryckte lite goa ord på små canvas tavlor.





Bilder: Susihus

Nu väntar lite go grillad lax och nudelsallad, inspirerad av Ernst i torsdags. Ha en fortsatt skön helg.
KraM

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-08-22 20:28:38

Det är alltid jobbigt att komma igång efter semestern. Hoppas det känns bättre nu inför nästa vecka.

/P

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-08-22 21:48:03

Va fina tavlor...! Tack för att ni kom och förgyllde denna söndags kväll och för att ni är underbara vänner! Kramar i mängder/Nettan

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-22 21:55:02

Näe, kenttjejen blev ju helt galet avundsjuk på "Utan dina andetag". Ååå!

Jättefint!

Kramar!

Postat av: Home of Ni

Publicerad 2010-08-23 22:50:52

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-08-23 22:53:27

Vilka fina tavlor du gjort! gillar Kents ord grymt!

Kram Nina

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-24 16:26:53

Eh... man får inte beställa en sån? Utan dina andetag...



[email protected]



Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-24 16:27:19

[email protected]

ska det vara...

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-08-27 00:07:22

Men oj, vilken bra idé! Blev verkligen jätte snyggt!!

Kramar

Postat av: Emmi

Publicerad 2012-01-17 09:08:12

Vilka fina tavlor! Jag undrar bara vart dina stämplar kommer ifrån, letat överallt efter liknande storlek som dina :) Tacksam för svar! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela