Susihus

Masstillverkning

Publicerad 2010-12-10 08:24:35 i Trädgård

Min älskade man saknar nog helt klart sin betongtillverkning nu under vinterhalvåret. För nu har han hittat en ny tillverkningshobby. Han gör islyktor på löpande band och jag måste säga att det är väldigt effektfullt och härligt med dessa islyktor som lyser upp.



Vi har fått skotta bort lite snö för att kunna hitta bordet...


Bilder: Susihus

Några har blivit helt klara och vi har har ytterligare ett gäng på olika stadie i tillverkningen!

Jaha har ni putsat skorna och tagit fram galadressen? Är man nu inte bjuden på den stora festligheten Nobelmiddagen så får vi väl klä upp oss och sitta framför tv:n och smaska i oss något gott i kväll?!

Här ser det ut som det blir en helt ljuvligt vacker vinterdag. Hade gärna varit ledig och tagit en långtur med skidorna, men det får vänta tills imorgon.

Ha en fantastiskt skön dag och en mysig tredje adventhelg
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-12-11 00:09:45

Käre nån, vad han är pysslig din kära man! Fiiint!

Kram och trevlig helg!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-12-12 14:17:49

Oh, så fiiint! :) Ni är så himla pyssliga ju.

Kram kram!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-12-12 19:36:56

Verkligen fint med islyktorna. Önskar SÅ att min man drabbas av betonggjutar-sjukan. ;-)

Postat av: jenny

Publicerad 2010-12-12 22:34:31

Så fint och så effektfullt.

Kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-15 19:43:23

hihi, Ja han saknar det nog:))

Dom är jättefina! Jag brukar göra dom till varje nyår:))



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela