Susihus

Hjärtlig start på veckan

Publicerad 2010-02-15 19:45:26 i Hem

Hoppas att ni har haft en underbart och hjärtlig helg. Vi har njutit av goda vänners sällskap och smaskig mat i helgen. I går innan de skulle åka hem tog vi en lång härlig skogspromenad med fikakorg och vi släpade med oss vår snowracer. Oj så roligt 4 vuxna och en hund kan ha=) Så underbart härligt känsla man får i sig, när man sitter på snowracern och har hittat en härlig brant backe att kasta sig utför i. Åh va härligt och man känner sig som barn på nytt!

När jag var på Formex i somras så hittade jag en trevlig leverantör på ljuspåsar och papperslanternor. Vi köpte in ett gäng för att ha på konferenser och fester. Det blir väldigt festligt med många och de kan även användas ute istället för marschaller. Nu inför alla hjärtans dag fick jag en liten provpåse med hjärtan och de var jag ju tvungen att testa nu i helgen. 


Bilder: Susihus (något väl suddiga, vet inte vad som har hänt)

Tjohoo nu tog vi vårt första OS guld! Hejja Kalla! Nu blev jag lite sugen på skidåkning så det är bara att dra iväg ut i spåret nu och ta ett varv.

Hjärtliga kramar på er

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-02-16 16:36:58

Mysiga ljuspåsar!

Visst är det roligt att åka i snön?

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-17 08:55:59

Oh, vilka söta små påsar. :)

Och ja, det är ju ljuvligt att åka längd. Jag är helt besatt för tillfället och har aldrig upplevt en sån bra vinter för skidåkning. Åker 3-4 gånger i veckan nu. :)

Kram och ha en fin onsdag!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-17 10:37:04

Åh, va söta! Så enkla & nätta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela