Susihus

Ljusare tider

Publicerad 2010-02-19 09:32:27 i Hem

Fast snön rasar ner här, så går vi mot ljusare tider. Helt underbart att det börjar bli ljust när vi äter frukost och när vi kliver ut från jobbet så är det fortfarande ljust ute. Helt ljuvligt! Dock är vårkänslan långt borta, jag fattar inte hur mycket snö det kan komma på en dag!

Jag passar på att njuta av snön och vi tokåker längdskidor i elljsuspåret varje kväll. Det är så skönt att komma hem efter en tur och slänga sig i soffan och titta på OS efteråt och njuta med en kopp te och blåbärsmuffins. Godare än blåbärsdryck=)


Bild: Susihus

Bjuder på min favoritlampa som hänger i vår hall, önskar er en underbart skön fredag och en härlig helg.
KRAM

Kommentarer

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-02-19 18:35:06

Vilket fint hus ni ser ut att ha. Jättefin lampa! :-) Har inte sett så mycket av ditt hus invändigt.



Visst är det skönt att det blir ljusare. Alltid en tröst i snökaoset. :-)



Ha en skön helg!

Postat av: annebelle

Publicerad 2010-02-19 20:02:34

Snygg lampa!!

Postat av: Towe

Publicerad 2010-02-19 21:39:58

Snygg lampa men vilken hall! I love! Ska spana runt pa fler bilder fran ert hem, ser verkligen fint! Trevlig helg! towe.

Postat av: a

Publicerad 2010-02-19 21:52:45

smexig lampa ;D

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-19 21:54:49

vill önska en härlig helg

kram;)

Postat av: Ka

Publicerad 2010-02-19 22:36:38

kollar du på lets dance ?

vilka är dina favoriter i såna fall ? =)

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-02-20 16:19:50

Snygg lampa!

Ja gud vad det snöar! O ännu mer kommer det i helgen o ännu mer ska komma nästa vecka!

Galet!

Trevlig helg!

KRAM

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-20 17:16:22

Superfin lampa! :)

Och vad kul att det finns fler än jag som är ute och åker längdåkningsskidor så duktigt. :) Nu är det full snöstorm här, så i dag måste jag tyvärr låta bli. I morgon hoppas jag på att kunna åka igen. Man blir så himla beroende, vet inte vad det är - men man känner sig ruggigt nöjd och glad i alla fall.

Kram kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-02-22 13:05:54

Ha en skön måndag.

/P

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-02-22 23:11:21

Vad härligt det låter o kunna åka längdskidor så där enkelt. vi har tillräckligt med snö men måste ta oss rätt långt för att kunna åka så det gör man liksom inte.

Himla skön o bra motion!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela