Susihus

Ny vecka

Publicerad 2010-02-08 19:23:32 i Hem

Då var det ny vecka igen! Satte mig precis på min pilatesboll och insåg att det blev en väldans bra arbetsställning med datorn på soffbordet, snacka om förena nytta med nöje=) 

Skulle behöva jobba lite nu. För i ärlighetens namn vet jag inte vad jag har fått gjort idag, ibland känns det som man bara går runt i cirklar. Men jag har ingen arbetslust nu, det är ju ändå en ny dag i morgon, får ta tag i det då!

I helgen har jag hunnit med årets första och andra sökträning, oj va roligt att vara ute i skogen igen. Det var jobbigt både för oss och hundarna med all snö, men väldans mysigt! Skönt att komma igång igen. I går testade jag även längdskidsåkning i vårt något väl kuperade motionsspår. Tur att jag hade Bono med mig som kunde dra mig lite i alla uppförsbackarna. Blev allt lite sugen, synd att det är mörkt när jag kommer hem från jobbet, nåja får kanske ta en friskvårdstimme och komma lite senare en morgon till jobbet, så jag kan ge mig ut i veckan. För det är ju bara att inse att springa bland all snö lockar inte.


Bild: Susihus
Äntligen har jag slagit till och köpt ett nytt kit till diskbänken. Vi har en liten kant längst in på diskbänken - inget jag kan rekommendera men nu blev det så - och jag har inte trott att cults fina lilla serie skulle passa där, men tjohoo det gör den!

Ha en härlig kväll! Själv laddar jag för en bättre jobbdag imorgon!
Kram

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-02-08 20:18:50

Tack!



Fint, jag har diskmedelspumpen och använder den varje dag.



Ha en skön kväll

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-02-09 13:47:34

Jag har också en diskmedelspump men inte lika fin som din, men jättebra.

/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-02-09 15:25:47

oj vad duktig du är med pilatseboll!! Jag har tänkt blåsa upp mina o testa, men det blir inte mer än så..hahaha

Vad fint den var! Passar perfekt där på bänken ju!

Ja nu är det en ny vecka..puh.

känns som inget blir gjort här hemma..bläää

Hoppas du fick en bättre dag idag:))

KRAM

Postat av: Lillsnörpa

Publicerad 2010-02-10 09:10:19

Vad mysigt det låter som att vovven och du hade det! Jag blir lite avis =)



sv: vad gullig du är! Kul att du gillade min idé :)

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-02-10 21:35:34

Förstår att det var jobbigt för er att plumsa i snön! Knappt man kommer ut i skogen och kan gå en långrunda för all snö :(



Riga var väldigt fint. Vi åkte dock i december och jag tror att stan gör sig bättre under våren/sommar/höst som alla andra städer egentligen.... Har ni inte varit i Krakôw så rekommenderar jag verkligen det annars. Kanonfin stad, med väldigt låga priser och bra läge till allt. Passa även på att besöka Auschwitz då, ett minne för livet...



Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-10 22:29:47

Finfint kit! Har själv ett likadant.



Låter som om du lyckades fixa en skön dag - trots din arbetsolust. :-)

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-11 10:04:24

Vi har också en kant vid diskhon... inget lätt att hitta rätt diskställ... förstår att du blev glad för Culten... passar perfekt!!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2010-02-12 07:54:54

Det är nog den mest avnändabar Culting i vårt hem, så snyggt även hos er.



~Livet i byn

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-02-12 12:25:40

Hoppas veckan varit bra!



Trevlig helg på dig!

Postat av: mo

Publicerad 2010-02-12 14:49:05

Tjena vännen, japp den gjorde sig finfint där. Skulle med behöva en ny diskmedelspump, fast sen vi inhandlade diskmaksin används inte vanligt handdiskmedel lika mycket...



Det gick inte att kommentera inlägget här ovanför så jag skriver här istället...Kul med utflykt för vovven, kan kanske vara som med barn, ja att det är bra att ha dem särade åt i mellanåt....



Ha en skön helg, kramar på dig

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2010-02-13 21:22:46

Ville bara titta in och önska dig en jätte bra helg!!

kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-02-14 22:25:29

Undrar om det är Bono eller matte som saknar Kenzo mest?

/P

Postat av: Thorgina

Publicerad 2012-03-08 09:14:40

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela