Susihus

Sportlovsledig

Publicerad 2010-02-25 10:53:09 i Allmänt

Tjohoo jag tog en dag ledig och det känns som jag valde helt rätt dag. När jag hade skidat mig igenom ett varv i skidspåret så bröt solen igenom. Helt underbart! När jag kom hem kunde jag, nåja efter lite framskottande av bänken, sätta mig och njuta av värmande sol vid husknuten. Oj det var ett tag sen jag kände solstrålarna värma, det finns hopp om vår även i år! Även om det kommer att ta lite tid.


Bilder: Susihus

Hann även med en fika på stan med mamma. Avslutade denna må bra dag med att spännande följa skidlandslagets stafettguld! Tjohoo de är mina nya hjältar hela skidlandslaget!

Inte fel att vara ledig en dag mitt i veckan.

Ha en härlig dag
Vinterkramar på er

Kommentarer

Postat av: LILLSNÖRPA

Publicerad 2010-02-26 10:30:31

Åå så underbart det lät!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-02-26 15:08:40

Låter underbart eller hunderbart. Hoppas du haft det bra idag också. Trevlig helg.

/P

Postat av: tina

Publicerad 2010-02-26 15:22:47

Det låter härligt!! Här är det lite sol just nu och takdropp....



trevlig helg



tina

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-02-26 18:02:04

Härligt att du tog en dag ledigt också och att du lyckades pricka in rätt dag:))Man behöver det ibland..



Trevlig helg!

KRAM

Postat av: mo

Publicerad 2010-02-26 20:44:18

Härliga vinterbilder vännen, låter som du gjorde helt rätt att ta en ledig dag sådär....



Ha nu en toppenfin helg, kramar

Postat av: Karin på Ellas Inspiration

Publicerad 2010-02-27 10:50:41

Jag hade min dag igår. Väldigt mysigt!



Kram Karin

Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Publicerad 2010-02-27 19:58:53

Lovely helt enkelt!



Maliin

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-27 23:55:33

Oh, vad skönt med sportlov. Gissar att det blir mycket skidor för din del? :)

Ja, men oj vad duktiga de är våra svenska OS-skidåkare.

Vi var ut en sväng i dag vi också, men det var bakhalt som sjutton. Skulle ha behövt klister.

Ha det så bra!

Kramar!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-02-28 20:19:19

Det låter som en helt fantastiskt underbar dag!



Kram!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2010-02-28 21:09:21

Antar att ni snart har vår, även om det ser vintrigt ut på bilderna. Vi får vänta läääänge ännu innan det blir något takdropp!



~Livet i byn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela