Susihus

Grattis Bono

Publicerad 2010-01-27 08:20:32 i Hund

I dag jobbar jag hemma, vid lunchtid tågar jag upp till Stockholm, innan dess ska jag hinna jobba undan lite och gå ut med hundarna. Jag har genomförande på en grupp som ska konferera och aktiveras torsdag till lördag. Det ska bli roligt att sätta allt till verket som vi har planerat och funderat på i snart ett halvår.

Tyvärr är jag då inte hemma imorgon, när min lille kille fyller 3 år. Bono har hunnit med att bli 3 år. Hoppas att hans husse firar honom med en stor leverpastejbakelse! Bono är ingen matkille, men leverpastej har han nu lite på äldre da'r fått en passion till. Tur för det underlättar när man kan belöna en högmotiverad kille med godis, det har lite lugnande effekt.


Bild: Susihus

Kan hoppas att Bono nu när han nu snart har blivit ett år äldre lämnar sin dåligt stämda sång, som han tar till så fort han ska träna!!? Han blir så lycklig av träning att han börjar sjunga och det är lite jobbigt!

Ha en härlig dag
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-01-27 09:07:45

Min kille (gubbe, snart 8 år) tar till sin sång när jag belönar med godis. Det är en balansgång det där. Leverpastej står som nr ett på listan. Jag kör med en tub i fickan. Av med korken och han får sig en slick. Perfekt och det kan jag varmt rekommendera.

/P

Postat av: Karin/Rosa maränger

Publicerad 2010-01-27 10:06:41

Han är så fin den hunden, klart han ska ha leverpastej!

Postat av: mo

Publicerad 2010-01-27 14:59:01

Nämen, stora karln då ju....hihi. Hoppas han får en fin o stor bit leverpastej, det kan han vara värd som är så snäll o duktig....Tänk vad tiden går, imorgon är det precis en månad tills Maila fyller 10 år...en välvårdad gammal dam alltså ;)



Ha de så fint i huvudstaden, kramkram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-01-28 13:06:25

Nämen, grattis till Bono! Så klart att de ska skämmas bort på födelsedagen. :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela