Susihus

Nytt i köket

Publicerad 2010-01-24 16:37:25 i Hem

Vilken härlig må bra helg vi har haft! Började med en trevlig fredagkväll hos goda vänner, vi cyklade dit i snömodden, så det var ett härligt träningspass, men oj så mycket goda vinet smakar efter en rejäl cykeltur! I lördags var jag och styrketränade med en kompis, efteråt tog jag en fika på stan med en fd jobbarkompis. I dag har vi promenerat på sjön och njutit av det fina vintervädret och nu har jag bakat Levinbröd och bagels så kvällens testund är räddad!

En perfekt helg helt enkelt, kunde behövas efter en kaotisk vecka på jobbet, inte nog med att vi har haft mycket att göra så har vi även passat på att tömma, rensa och flytta runt på kontoret. Bland alla saker vi har rensat, slängt, sålt och flyttat på så hittade jag en kaffemaskin som numera få stå till sig hemma i vårt kök.


Bild: Susihus

Hoppas att du har haft en lika skön helg!
Massor av sköna söndagskramar till just dig!

Kommentarer

Postat av: pia

Publicerad 2010-01-24 19:20:35

Inte illa med den kaffemaskinen, skulle behöva ngt sånt så jag får mitt kaffe fortare:)!!!

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-01-24 20:59:13

Mm, så gott med kaffe! Så härligt det lät med cykelturen och vinet... Skönt att vara ute i kylan ett tag, men nu längtar jag så efter våren... Kram Dessi

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-01-24 22:24:56

Va! Stod den bara i ett hörn o damma?! Vilken tur för er! Vi har en likadan! Tyvärr e jag ingen kaffedrickare men min man e o det e det bästa kaffet som finns att få hemma! Snabbt, enkelt och gott!

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-01-24 23:26:34

Oj vilken bra städning om det resulterade i en kaffemaskin =)

Kram Rebecka

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-01-25 09:50:57

Vilken härlig helg ni verkar ha haft. Vår har som vanligt gått alldeles för fort.

/P

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2010-01-25 12:11:28

Maken önskar sig en kaffemaskin, kanske får han en när han fyller år vi säljer en snygg en på Handplockat. Själv dricker jag aldrig kaffe.



~Livet i byn

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-01-25 15:48:36

Här pratade vi om att vi skulle vilja investera i en kaffemaskin. TPassande text du har med i inlägget. Jag gjorde ett litet taveltryck med den texten för en tid sen:) Ha en trevlig måndagkväll.

Postat av: Karin

Publicerad 2010-01-25 18:49:31

Snygg. Skulle också vilja ha. De där burkarna brevid är det smaksättning till kaffet eller?

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-01-26 19:55:22

Snygg! Ja vi skulle behöva rensa,slänga och sälja också..puh



Hoppas allt är bra!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela