Susihus

Utmanad

Publicerad 2010-06-20 12:22:26 i Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cornelia som har den mysiga bloggen Mitthemochmintradgard
Jag ska visa er den 10 bilden från bloggens begynnelse och inlägget handlade om ett tisdagstema som var charmig och bilden är på då en väldigt liten Bono.



Bild: Susihus

Han är exakt 2 månader här på bilden så det är nog en av våra första dagar tillsammans!
Nu ska jag ta med mig denna hund, fast då något större variant på en löpartur, sen blir det spårning och lydnad ikväll. Hoppas bara att vädret bättrar på sig tills dess.

Söndagskramar

Kommentarer

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2010-06-20 19:13:26

Underbar bild, tiden med ett djur går så fort...



Nej Xarah mår allt annat än bra, hon är opererad igen och nu hänger det dränageslangar här och där som ska spolas i tid och otid. Hon vägrar röra sig på grund av detta och slår ner rumpan i backen så fort vi försöker gå ut. Hon ligger bara och trycker...



Snart ÄR min gräns nådd för vad jag orkar med...



~Livet i byn

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-06-20 21:00:10

Åh, gud så söt!! Man vill bara krama :-)

Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-20 22:14:07

Nämen oh, så liten och söt! ♥

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-21 10:25:07

Naa... vilken goding och vilken rolig utmaning :)

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-06-21 13:41:49

Tack snälla för din titt och kommentar på min blogg. Alltid roligt att hitta till nya bloggar.



Ha en bra dag!

Kram, Jenny

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-06-21 22:19:35

Ååå så söt! Det har hänt lite sen dess kan man säga :) De växer upp alldeles för fort de små liven!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-06-22 12:42:19

Trodde ett ögonblick att du skaffat valp.

Söt är han i alla fall, din Bono.

/P

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-06-22 23:04:26

Charmig var ordet. Ursöt!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-07-06 20:56:54

Hjärtat smälter, vilken sötnos! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela