Susihus

Påskäggen kom tidigt i år

Publicerad 2010-03-29 21:06:03 i Allmänt

Vi har haft alla sorts väder här i helgen, varmt, strålande sol, regn, hagel och kraftfull åskoväder. Hoppade halvvägs ur soffan när blixt och dunder slog ner bara någon mil från här i lördags. Inte riktigt vad man är van vid så här års. Hoppas att det fina och varma vädret kommer tillbaka lagom till påsk.

I år tror jag att påskäggen kom tidigt. Dels låg min vinst från Camillasdagars tävling, ett fint armband och ett smarrigt läppbalsam. Sen tyckte jag att min man behövde få sitt påskägg lite tidigare i år för det tetades lite för honom med betongen i dag, så han fick 2 trevliga betongböcker. Då kontrade han med ett härligt påskägg från Lush. Trevligt med lite presenter en helt vanlig måndag!



Bilder: Susihus

Annars har jag tagit lite fritt i eftermiddags, tog en paus från jobbet helt enkelt, för att ta en fika med en go vän som var på besök i staden. Härlig start på veckan helt enkelt =)
Ha en härlig start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-03-29 21:38:28

Inga dåliga påskpresenter. :-) Härligt med lite presenttävling också. Resultatet blev ju gott.



Visst är vädret märkligt. Svårt att bestämma sig för vad man ska ta på. Så länge snön är borta ska jag dock inte klaga. Någon gång får man ju vara nöjd... även om det inte är lätt... ;-)

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-03-30 09:09:25

Oj vilka påskpresenter du fått:) Ha en bra dag.

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Publicerad 2010-03-30 10:58:20

Verkligen en underbar start på veckan! Hoppas påsken blir minst lika fin.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-03-30 14:12:59

Åh så härligt och betong som är så vackert.

/P

Postat av: Tezz från Kungens Kurva

Publicerad 2010-03-30 18:11:46

Fina påskpresenter och härlig start på veckan :)

Hoppas att resten av veckan blir lika bra och att du får en fin påskhelg :)

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2010-03-31 18:43:33

Vad fina saker!!!

Du kommer att älska muffinsformarna!! Jag är såå förjust i dom. Det blev verkligen jätte bra. Det roliga är att jag har sett dom på flera caféer nu med.. har inte tänkt på det tidigare :-)

Kramar

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-03-31 21:32:40

Puss på dig min goa vän!! Hoppas vi ses på fredag;-)

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-04-01 10:20:54

Ha en riktigt Glad Påsk! Kram Nina

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-01 22:09:08

Vad kul att du gillade vinsten! :)

Kram och glad påsk från veckans sämsta bloggvän... har verkligen inte haft tid sista dagarna.

Hoppas du får en avkopplande påskhelg!

Kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-04-02 09:58:19

ett tag sedan jag kikade in här, men önskar dig en glad påsk! kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-02 14:30:37

Vad fina saker! Hoppas ni har lika fint väder som vi har nu!

Glad påsk!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela