Susihus

Vilken god helg

Publicerad 2010-03-01 08:26:45 i Hem

Måndag igen, vi har haft en otroligt god helg. I lördags var vi ute och åkte lite skidor på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag ett sug av att testa mina löparskor igen. Det har ju börjat bli lite barmark på vägarna, så skönt att få ut och springa igen.

På kvällen kom goda vänner till oss och vi fortsatte in till restaurang PM för att avnjuta deras avsmakningsmeny. Oj va vi njöt, vilken härlig matkonst och oh så trevligt vi hade det där runt det runda bordet.

I går var jag väl inte piggast i kommunen, det var skönt att ligga i soffan och slappa framför OS. Nu är det bara den stora frågan, vad ska jag titta på nu? hihi Det är kanske dags att ta tag i lydnadsträningen med Bono.


Bild: Susihus
Bjuder på en bild från våra soffor, det är alltså här vi har hejjat och jublat över alla våra OS medaljer!
Ha en underbart härlig start på veckan, jag är på väg till Stockholm.

Massor med måndagskramar

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-03-01 08:31:55

Mmmm...Håller med om att det var fantastiskt gott och trevligt. Tack för inkvartering och härlig frukost. Läs mer på min sida...;-) Kram

Postat av: jenny

Publicerad 2010-03-01 09:38:51

Låter som en jättetrevlig helg. Själv var jag på klassfest och det var inte heller dumt:-)

Kram

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-03-01 17:31:22

Vilket fint vardagsrum, vitt och ljust,och vad härligt när snön börjar töa bort så det blir bara gator. Än får jag vänta ett tag till här uppe i Luleå =)

Kram Rebecka

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-03-01 20:56:34

Så fint det ser ut. Gillar det stora trädet på väggen.



Låter som en grymt skönt lördag - ja, söndag med för den delen. Skönt att tillåta sig att bara ligga och vara trött en hel dag. :-)

Postat av: mo

Publicerad 2010-03-02 11:56:49

En skön vecka önskar jag dig med, här är rena våren nu...sol o takdropp, gött...Nej, OS har fått klara sig utan mig, o de gjorde de så bra så ;), kramkram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-02 21:22:57

Oh, ert vardagsrum ser så mysigt ut. Man får bara lust att slänga sig ner i en av sofforna och kika på TV. Fint med vitt. Funkar det bra med vovven? Jag kan tänka mig att om vi skulle ha vitt, skulle jag bli galen på allt katthår - även om de inte får vara i soffan. (De har en förmåga att krypa upp i soffan ändå när vi inte är hemma, smarta rackare...)

Kram och ha en trevlig Stockholmsvecka!

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-03-03 10:13:56

Ja gud vad man ville ut för lite barmark!! Sen kom det mer snö:(blää. Men idag är det liiite bart igen:)Låter som en skön helg!

Ha det så trevlig i sthlm! shoppa för mej också:))



KRAAAM

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-03-03 10:29:52

Vilket trevligt vardagsrum ni har! Låter härligt med barmark, här är det länge kvar till dess...



Ha det fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela