Susihus

Längtar...

Publicerad 2010-05-07 08:50:11 i Trädgård

Vart tog våren vägen? Här är det 5 grader, grått, kraftig blåst blandat med regn! Inte direkt mina motsvarigheter på VÅR! Jag har verkligen hängt undan vinterjackan och tjockvantarna men nu överväger jag att ta fram dem igen. Jag som vill ha lite vårskor och skippa strumpor så här års och nu känns det som vi har flyttat oss till november.

Tänk att få börja gå ut i trädgården och fixa lite, känns inte så inspirerande i denna kyla och blåst. Det kliar ju i fingrarna för att få börja trädgårdspyssla.




Hur fina var inte dessa trampstenar och den läckra marchallhållaren alt att plantera i den


Bilder: Lånad från Hasselforsgarden
De här fina karmstolarna Forest hade jag gärna haft i trädgården, tänk att få sitta i dem och känna morgonsolen...




Nu ska jag ge mig ut på de småländska vägarna och åka på kundbesök!
Se till att detta blir en toppendag!

Härligt goa helgkramar

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-05-07 09:36:51

Här skiner i alla fall solen i dag, men det är 5 grader i skuggan. Nu vill jag också ha en riktig värmebölja.

Hoppas resan går bra i dag och att du får en trevlig helg!

Kram!

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-05-07 13:17:30

Ja hopplöst vader här med! Känns som värsta blåsiga gråa höstdagen. Men jag sken verkligen upp av dina underbara bilder. Jag tar stenarna, stolarna, ja rubbet, tack! Ha en underbar helg! Kram Nina

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-05-07 20:51:19

Hej Snygging!

Men du.. var det leggingesen du visade bild på?? Men brodyr? Schyssta bananer...du kanske får handla till mig istället;-)

Kram på dig! Ha VÄRLDENS bästa helg.

Puss

Postat av: fia

Publicerad 2010-05-08 17:17:36

å vilka härliga bilder att få lite inspration i från.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-05-10 22:47:10

Ja nu längtar man verkligen efter värme.

/P

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-05-11 22:16:39

Håller med! Vädret e bedrövligt, o det verkar inte bli bättre till helgen heller :-( Jag som vill va ute o fixa i trädgården suck

Jag gillar oxå de stenarna supermycket! O för att inte tala om stolen! Vi hade en i vår trädgård på lån av Sanna när vi spelade in Söderläge. Men vi köpte ingen själv, kände inte att vi hade ett par tusen över till en prydnasstol.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela