Susihus

Lite nytt...

Publicerad 2010-05-11 21:09:54 i Hem

Kom på att jag har missat att visa er ett av mina inköp i Amsterdam. Det roliga är att jag satt och tittade i en skön inredningstidning och hittade några läckra väggdekorationer. Tyvärr stod det ingenstans var de var inköpta. Nå väl när vi stegade runt i Amsterdam så hade jag noterat en läcker butik. Fast den dagen vi gick förbi var vi så hungriga att det bara inte gick att stanna. Som tur väl hittade vi en mysig uteservering nära, så när vi var mätta och nöjda så kunde vi raskt gå tillbaka och titta. Vilken tur det var för oj så mycket roliga saker.



Läckra fågelholkar gjorda i gamla skyltar, kul idé!

Och voila plötsligt fanns de där läckra väggdekorationerna som jag hade sett i en tidning


De hade klätt in ett helt rum med dessa plastgrenar/kvistar. Jag slog till och köpte några stycken. Man kan sätta ihop dem som man vill. De pryder nu väggen under trappen, perfekt för här har det inte gått att sätta upp någon tavla då det känns lite ihoptryckt av trappen.





Bilder: Susihus

Snart är det lååååååånghelg! Tjohej va skönt, hoppas att det kan bli lite sol.
Må bäst
KramKram

Kommentarer

Postat av: Camila

Publicerad 2010-05-12 07:06:54

Vad snyggt med grenarna! Kul med reseminnen också, då blir du påmind om Amsterdam varje gång du kikar under trappan. :)

Jag är också ledig i 4 dagar snart, bytte lite andra lediga dagar och med bra bemanning i övrigt på jobbet, kunde jag faktiskt ta långhelg "som alla andra". Superskönt!

Kram kram

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-05-12 11:24:21

Vilken läcker gren, den har jag inte sett innan! Ha en underbar kristihimmelsfärd! Kram Nina

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-05-13 00:54:57

Ja visst känns det underbart med långhelg?



Så snyggt det blev med grenarna!

Postat av: Linas inredning

Publicerad 2010-05-13 21:14:18

Vad fint det var! Enkelt men effektfullt.

Postat av: pia

Publicerad 2010-05-17 20:52:30

Jättefint å alldeles lagomt under trappen! Massa kramar :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-05-17 22:03:26

Vilka fina! OCH herre gud så avundsjuk jag är på din trappa. Precis så vill jag att vår ska se ut och det kommer den att göra om jag bara kunde förmå min make att tro på renoveringen.

Jag vet att det inte är första gången jag säger det. Känns lite bättre om jag får gnälla av mej.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela