Susihus

Klart

Publicerad 2010-11-30 16:02:49 i Hem

Kan knappt tro att det är sant men nu är det klart med tapeter och träd i hallen! Jag vill i och för sig ha en ny golvspegel. Någon som har ett bra tips, på en snygg enkel spegel med ram som kan stå på golvet?



Bild: Susihus

Vi skojade just om det att projekt är halvårsvis, så startar vi ett nytt projekt så är det kanske klart till midsommar...hehe. Nej skämt och cider, men jag började nog att tapetsera en regnig augustidag, men jag kan hålla med min man om att resten har tagit tid för vi har hellre prioriterat trädgårdsprojekten under hösten. Men nu när kyla och snön kom så slog vi till och gjorde äntligen klart. Puuh så skönt. Ni är säkert redan trötta på den här tapeten nu, den har ju förekommit några gånger här under hösten i detta evighetsprojekt.

Ha en toppengo vinterdag!

Kram kram

Kommentarer

Postat av: mo

Publicerad 2010-11-30 17:42:52

Nejdå inte är vi trötta på den, blev jättefint...Ja en del projekt tar tiiiid, trist men det är nog så för de flesta...

Vilken härlig o kylig dag det har varit idag, har ni med haft det? Gillar verkligen vädret som det är nu, vitt o kallt...

kramar

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-11-30 19:36:06

Gud, vad fint!! Jätte fint!

Vad underbart god din krans såg ut i inlägget under.. mums.

Kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-12-01 14:01:26

Trötta? Det är ju ursnyggt ju. Sådant kan man inte tröttna på.

/P

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-02 08:16:40

Det är skönt när man blir klar med ett projekt. Man säger att nu ska man ta det lugnt ett tag men så upptäcker man att man kastat sig in i nästa projekt...

Titta gärna in på min blogg. Jag har en tävling där du kan vinna en valfri Lunafigur. Tävlingen pågår till den 13 december.

Ha en skön torsdag! Kram Malin

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-12-02 18:39:21

Tycker det låter som att det har gått ganska snabbt ändå om man jämför med oss... vi blir liksom aldrig färdiga med något...



Du den där adventskransen såg rackarns god ut. Har du ngt recept på den? Finns det på nätet?



Ha en bra kväll!

Kram, Jenny

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-03 15:58:26

snyggt!

Ja man hoppar ute o inne på vår o sommar:))

Men nu är det inne igen:)

Trevlig helg!

KRAM

Postat av: Asbjornlive

Publicerad 2010-12-10 13:08:46

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela