Susihus

Sakta men säkert

Publicerad 2010-11-23 08:06:46 i Hem

Förstår inte vart veckorna tar vägen, jag har inte riktigt förstått att det är första advent nu till helgen. Puh vart tog denna hösten vägen? I helgen har jag varit på extriörbedömning med Bono men det var inte så roligt för domaren hann bara titta honom på tänderna sen var vi diskade, överbett! Jaha synd att vi inte får titlen korad men men jag är ändå glad att han har så fina betyg i mentaltestet och inte tvärtom...

På söndagen hade Bonos uppfödare ordnat träningsdag, så himlans roligt även om vädret var kass, som tur var vi i ett ridhus. Härligt att få lite nya inputs så nu fick jag en liten kick att börja träna igen. Vi har ju legat helt lågt sen Bonos skällande lydnad på förra helgens tävling. Hann även med ett biobesök i söndagskväll, vi var ju tvungna att se senaste Potter.

Sakta men säkert så skrider vi framåt i vår hall, nu är elementskyddet på plats och det blev rackans bra.


Bild: Susihus
Elementskyddet är gjort i mdf och vi har borrat massor av hål i det och sen tapetserat över, det är öppet runt om och det står inte riktigt dikt an, utan att värmen kan cirkulera, hoppas vi!

Nu ska vi bara försöka att lösa hur vi ska fästa våra klädhängarträd...hrmm det kräver nog en tur till byggvaruhuset gissar jag!

1000 tack för alla era söta kommentarer på förra inlägget, det värmer i höstkylan!
Kram i massor

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-11-23 13:17:24

Ha ha... hellre smart än snygg, jag håller med! :)

Men lite trist, det förstår jag.

Elementskyddet blev riktigt snyggt! Pyssliga du!

Kram kram!

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-23 14:11:15

Nä att det är första advent är svårt att förstå..

Trist med tävlingen..man kan inte vara bra på allt;)) vad duktiga ni är i hallen! Spännande att se med trädet..

KRAM

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-11-23 22:49:15

Hej på dig! Så fint det blir i hallen...undrar när vi ska piffa med våra elementskydd i köket??!! Men...nu är golvet på toan lagt- så det händer ju lite ändå! Blir superfint! Har du adventspysslat än? För min del blir det nog till helgen- har en fullspäckad vecka på jobbet och ska nog inte starta några andra projekt;-) Tar gärna en Soffidate i december- kan du ta ledigt en dag? Kram

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-11-24 09:21:49

Det blev ju hur fint som helst :D Den tapeten e superfin, har sneglat på den många gånger men vi har ingenstans o ha den :)



Va Potter filmen bra?! Jag har nog bara sett 2-3 filmer men har snart läst slut den 3:e boken o böckerna e toppen!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-11-24 22:42:57

Vad snyggt!! Jätte fint blir det verkligen!

Kramar

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-11-25 08:24:00

Jättefint!! Är väldigt förtjust i den där tapeten.



Har faktiskt inte sett eller läst något av Harry Potter. Vet inte hur jag lyckats. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela