Susihus

Regnet öser ner

Publicerad 2010-09-10 14:14:06 i Resor

Väderrapporten sa 15 grader och sol....hrmmmpf här är det 13 grader, grått och ihållande regn. Trist då jag har tagit ledigt idag.

Har tokjobbat ett bra tag nu med både kvällar och helger. Det har varit genomförande och hem sent på natten så idag kände jag att jag behövde nog bara få sova ut lite. Dessutom behöver Bono och jag träna lite då vi ska tävla ikväll...guuulp!? Imorgon bär det av till Stockholm för att springa Stockholm Halvmara. Det är med lite skräckblandad förtjusning, jag har aldrig sprungit så långt, undra hur det ska gå! Ska bli kul och se vad kroppen säger om detta.

Drömmer mig tillbaka lite idag med bilder från semestern i Skåne, här kommer lite bilder från Mandelmanns ljuvliga trädgård på Österlen. Väl värt ett besök!







Bilder: Susihus

Håll gärna tummar och tassar för oss ikväll och imorgon! Ha en härlig fredag och en toppengo helg.
Lite nervösa KRAMAR

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-09-10 14:39:24

Vilken härlig och vacker trädgård!



Lycka till på tävlingen med Bono samt på halvmaran :) Trevlig helg!



Kram, Sofie

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-09-10 15:50:22

Lycka till! :)

Men du - jag var tvungen att kika in i mitt eget österlelalbum från i somras och kolla om det var samma kyrka vi fotat:

http://picasaweb.google.se/Kjellinska/20100709OlandOchOsterlen#5492361265122869778

Jag tror dock inte det... ?

Har inte fått tavlan än, men den kanske ligger i lådan i dag.

Kram kram!

Postat av: Linas

Publicerad 2010-09-10 20:46:21

Där har jag inte varit men det såg trevligt ut! Älskar Österlen och åker dit så ofta det är möjligt :) Trevlig helg!

Postat av: tina

Publicerad 2010-09-10 22:52:06

Vad fint det ser ut...Österlen är underbart! Håller tummarna och hoppas det går bra för er ikväll och imorron!!!



ha en fin helg å kram!

Postat av: mo

Publicerad 2010-09-11 11:29:07

Håller tassarna för er.....det går säkert jättebra...Men, att du orkar springa, tycker det är urjobbigt att springa...Går mycket hellre hur långt som helst (nästan)...

Ha en fin helg, kramar på dig o lycka till.....med allt

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-09-11 19:48:41

Tack för tavlan! :) Den var jättefin. Fint paketerad också.

Kram!

Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Publicerad 2010-09-12 13:29:18

Hoppas allt gick bra på tävlingen!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-09-12 20:38:42

Härligt att blicka tillbaka lite på den sköna sommaren. Skamligt att man inte har varit hos Mandelmann - skåning som man är och allt.



Hoppas att du överlevde utmaningen (imponerad!) och att Bono briljerade på tävlingen. Ser fram emot rapport!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-09-12 20:52:59

Hoppas det gick bra att springa. Vad duktig du är som ger dig på en Halvmara!!!



Kul att se bilder från Mandelmanns trädgårdar. Är ju så sugen på att åka dit.

Kram, Jenny

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-09-13 09:53:12

Hur gick det????

/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-09-13 10:58:27

Vilket trist väder ni har!När du är ledig o allt! vad mycket fint ni hunnit göra!!Hoppas Sthlm var bra att du sprang o shoppade för mej också:))

(Du kan få lite sol o värme från mej. I dag skiner inte solen dock, men det är varmt som vanligt)

KRAM

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-09-14 22:07:38

Jag vet.. uff vilket väder det har varit! ...och är.. :-( Hur gick tävlingen!

Kramar

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-09-16 23:27:43

Hoppas tävlandet gick bra för er båda! :)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-09-18 08:37:05

Åh..nu längtar jag till Österlen.. Bra bilder att ha när öset regner ner;-). Ha en go helg!

Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela