Susihus

Utefix

Publicerad 2011-04-13 20:23:46 i Trädgård

Jag haltar på fortfarande, svullnaden på knät har gått ner men det är inte riktigt bra än. Som tur är har jag inte lika ont som jag hade i helgen, puh! Att leva ett stilla liv är inte riktigt min grej. Jag har svårt att inte få röra på mig, men ikväll tänker jag vara lite crazy och ta en liten kvällstur med Bono och kanske träna lite lydnad. I morgon har jag tiggt till mig en liten tid hos en duktig sjukgymnast, för att få lite mer besked om vad jag får göra, kan jag träna något. Håll tummarna för mig att det går bra!

Inför förra helgen så fixade jag till lite ute på altanen och piffade till det med lite nya planteringar.


Tog fram fågelbadet igen, men det måste nog oljas in och vår lilla Buddha fick komma fram och förgylla tillvaron lite.



Lite fix på altanbordet. Sen köpte jag lite hyacinter när vi botaniserade på vår mysiga trädgårdshandel Klockargården i Ör.


Bilder: Susihus

Letade upp våra hyacintstöd som vi köpte i julas och återanvände dem...
Hoppas att vårvärmen kommer tillbaka för idag har det varit rysligt kallt och ruggigt.

Ha en toppenskön dag!
KrAm

Kommentarer

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-04-13 22:41:59

Härligt med lite nya planteringar!



Ta det försiktigt med knäet! Bra med sjukgymnastikbesök. Tycker alltid dom brukar rekommendera att man ska använda det, det har dom iaf gjort för mitt knä!



Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-04-15 10:15:33

Hoppas att du kryar på dig snart med ditt onda knä. Det är superjobbigt att gå och ha ont och att inte kunna träna... :/

Så himla fint du gör i trädgården, jag skulle anställa dig direkt som inspiratör till vår egen trista trädgård om du bodde i närheten. :)

Kram och trevlig helg!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-04-15 11:55:25

Du gör alltid så himla fint. Hoppas jag får lite tid i helgen och vårpynta lite jag också.

/P

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-04-15 21:52:06

Vad mysigt och så härligt vårigt fint!

Kram

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-04-20 08:24:18

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Hoppas att sjukgymnasten kunde komma med några goda krya på dig råd.



Visst är det mysigt att kunna börja fixa till på terrassen igen. Som man har längtat! Fint blev det. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela