Susihus

Semesterdag 21

Publicerad 2011-08-06 10:17:45 i Resor

Torsdag 4 augusti

Strålande solsken och inte ett moln på himlen, varmt och skönt. Jaha då var det dags för oss att packa ihop vårt lilla söta boende. Tror nog att vi har haft bästa platsen på campingen, i ett hörn längst ner mot havet. Några tycker nog att det är för långt till toaletterna men det tycker inte vi.


Vi åkte in till den vackra staden Visby efter lastning av den lilla pärlan. Det blev 2 timmars promenad inne i ett varmt och underbart Visby, innan både vi och Bono gav upp.


Så vi åkte ut lite söderut och hittade en parkeringsplats. Där tog vi en lång skön promenad i naturen istället, lite mer Bonos rätta miljö. Vi avnjöt en underbart god Guteglass, innan det var dags för oss att åka ner till hamnen och sätta oss och vänta på färjan.

Vi inkl Bono satt ute hela resan på soldäck, helt underbart väder.


Bilder: Susihus

Lite vemodigt att lämna denna underbara ö, hoppas att vi kommer snart tillbaka. Vilken härlig semester detta har varit, att bara vara och njuta. Me like =)

Träning: Morgonpromenad och sen vår stadsrundtur i Visby, så rätt lugnt på träningsfronten
Väder: Strålande underbart

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-08 07:52:20

Åh... fint! Nästan skönt att ni åker hem nu, så att jag slipper längta till Gotland varje gång jag kikar in här. ;)

Nu drar väl Medeltidsveckan igång? Det brukar vara ungefär den här tiden om jag inte minns fel.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela