Susihus

Semesterdag 22

Publicerad 2011-08-08 09:47:36 i Trädgård

Fredag 5 augusti

Det är ändå skönt att få vakna i sin egna säng. Dock hoppade jag morgonpromenaden idag, inte lika motiverande när det inte blir att gå vid havet.

Idag har tvättmaskinen gått varm hela dagen, och den lilla pärlan har städats ur.


Bild: Susihus torkvindan före anstormningen med tvätt

Bono och jag har roat oss i skogen med sökträning. Det var roligt att träffa gänget igen och få komma igång och träna. Bono gick jättebra med superfina markeringar. Tyvärr haltade han sen på kvällen med sin vänsterbaktass...hrmmm vad kan nu detta vara? Så frustrerande när ens djur inte mår riktigt bra.

Träning: Inte mycket, skogsarbete med Bono i kuperad terräng
Väder: Varmt, klibbigt med någon regnskur

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-09 20:43:57

Borta bra, men hemma bäst... eller?

Det är lite både och det där.

Superfin torkvinda. Vi har sån där vanlig ful.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela