Susihus

Årets julkort

Publicerad 2011-12-29 08:59:02 i Pyssel

Öven om det inte var en lång julledighet så vande jag mig snabbt vid att vara ledig. Fantastiskt skönt att få sova och vila upp sig, så det var en mindre chock att ta sig till jobbet i tisdags. Jag har lite ledighet att ta ut så idag tog jag fritt fast jag ska jobba undan lite, men det tar nog inte mer än en timme och jag gör det hemmifrån. Helt ok med andra ord. Dock var inte dagens väder något att vara ledig för, grått, regn och kraftig blåst igen...vad är detta?

Jaja man kan inte påverka vädret så det är bara att acceptera! Försöker ladda mig för en löpartur...

Årets julkort som jag nämnde i ett tidigare inlägg blev så här


Bild: Susihus

Handtryckt papper, julgran som är utklippt på Dagens industris börssidor och sen ett litet tryck med stämplar. Det var mycket limande i år men som vanligt fantastiskt kul att pyssla med.

Ha en härlig dag och håll i hatten ;)
Kram

Kommentarer

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2011-12-29 09:38:13

Så fina! Man uppskattar ju verkligen att få ett sånt kort!



Här är det också rejäl blåst... Vi ska iväg och träna inomhussök idag. Skönt att slippa vara ute...

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-12-29 11:05:28

Vilket underbart litet julkort! :)

Usch ja, tråkväder även här. Var och körde konstfruset i dåliga spår i Högbo i går, men vill ha riktig snö nu!

Kram!

Postat av: mo

Publicerad 2011-12-29 18:19:37

Fint kort..

Ja jag tycker med att vädret är mer än lovligt trist...vill ha snö..i massor så man kan ut o åka skidor :)

Ha de fint vännen, kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela