Susihus

Tulpanfrossa

Publicerad 2011-02-06 20:50:51 i Allmänt

Vilken härlig dag det har varit idag. Strålande solsken och fågelkvitter, det blir nog vår även i år! Jag har haft en superskön helg, efter jobbhelger och mycket hotellboende så har jag bara varit hela helgen. Helt underbart att få stiga upp och bara göra ingenting. Det har blivit mycket långa sköna promenader med hundarna, matlagning och lite slumrande i soffan till en matiné, en perfekt helg när jag behöver ladda om batterierna.



Bild: Susihus
Har dessutom kunnat njuta av dessa underbara tulpaner. En hel famn med med färgfrosssa i tulpaner, denna ljuvliga bukett fick jag av kunden som jag var i väg med förra helgen. Härlig!

Nu väntar Sherlock, kan varmt rekommendera denna uppdaterade version av Sherlock Holmes med dagens teknik.

Ha en härlig start på veckan
Kram

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-02-07 06:11:40

Lovely! Det luktar vår...

Skönt med en slappehelg, vi har också haft något liknande ;-) Kram & knus

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-02-07 10:07:12

Men du, det var inte en liten bukett det där. Vi brukar köpa 10-pack på ICA... ;)

Kram och hoppas du får en fin vecka. Är snön borta helt hos er nu?

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-02-08 08:21:01

Vilken bukett! Härligt. Får inte nog av tulpaner så här års. :-)



Visst är det härligt med helger när man bara får vara och känna efter vad man har lust med. Ofta är ju mycket av ens lediga tid planerad...



Kram Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela