Susihus

Fyra år

Publicerad 2011-01-28 07:19:22 i Hund

Hipp hipp hurra idag fyller min lille fyrbente kille Bono fyra år! Kan inte begripa hur den där lille sprallen har blivit fyra år...Nåja nu är han inte så liten längre, väldigt lång bent och hög.


Bild: Susihus

Tyvärr kan jag inte vara hemma och fira honom med leverpastejbakelse då jag befinner mig i Malmö. Jag har genomförande och vi hoppas på bra väder och fantastisk handboll. Tror dock att denna aktiva kille Bono inte bryr sig så mycket om sin födelsedag, bara han får vara ute och busa lite i snön och mysa så är han nöjd.

Ha en toppengo dag och en fantastisk helg
Kram

Kommentarer

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-01-28 08:33:31

Grattis till Bono. :-) Hoppas att du har det bra här i Malmö. Ska du gå på handbollen blir jag lite avis. :-)



angåenden vår resa till Singapore/Malaysia så blir det några dagar i Singapore och därefter sol och bad i två veckor på pyttelilla ön Rawa och mer kända Tioman. Ska bli så gött...

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-01-28 11:04:23

Åh, tiden går fort för de "små"! :)



Vår lilla pärla är 2,5 och det känns som att vi fick honom igår... Men icke!



Hoppas du har det bra i Malmö!



Kram Dessi

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-29 18:19:00

Grattis finaste Bono!

Vilka coola öron han har. :)

Riktigt fin är han.

Kram!

Postat av: Anette

Publicerad 2011-01-31 11:32:46

Men vilken sötnos... Vi hade också hundar förut (2 st Kelpie) Det är nåt speciellt med vovvsingar!! :)

KRAM

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-02-03 18:55:57

Grattis!!



Hoppas du har det bra i Malmö!

Trevlig helg!

KRAM

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2011-02-03 23:17:01

O vilken bra dag o fylla år på sen! Samma dag som mig :D Grattis i efterskott till Bono!

Postat av: issa

Publicerad 2011-02-08 10:06:23

Hej.

Jag tänkte starta en funktion "Gästblogga". Just nu har jag en liten undersökning för att se om det finns något intresse. Gå gärna in och tyck till. Det är ett klick, ja eller nej. Det är allt som behövs Om det finns intresse är du gärna välkommen att testa funktionen när jag sätter igång, vilket borde bli väldigt snart.



Om du är totalt ointresserad är jag ledsen att jag störde. // stuumpan



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela