Susihus

Semesterdag 12

Publicerad 2011-07-25 21:54:07 i Trädgård

Måndag 25 juli

Vaknade sent idag, det blev en morgonpromenad med Bono inna frukost. Sen var det dax för att tvätta, städa och fixa i trädgården. Det är allt bra skönt att gå och skrota hemma och dricka lite kaffe, ta en vätskepaus och sen fixa vidare. Härligt!

Har fått min betongskiva till symaskinsunderredet på plats, med två små speglar i och en liten virkad duk i ena hörnet blev det perfekt.




Bilder: Susihus

Köpte två härliga alunrot på Ulriksdalsträdgård och då jag inte vet riktigt vad de ska ta vägen så fick de hamna i krukor så länge. Hittade 2 gamla kaffeburkar i garaget som jag spraymålade i svart och voila så fina de blev.

Träning: Morgonpromenad med Bono och sen en 8 km cykeltur på kvällen och sen slog jag till på ett Olgas träningspass också, härligt att få röra på sig igen
Väder: Solsken och runt 22 grader

Kommentarer

Postat av: jes "på taket"

Publicerad 2011-07-27 13:53:33

Heeej,

Hoppas allt är bra!

Får såå dåligt samvete när du hälsar på mej och jag inte kikar in här..är lite off från dator o blogg o så..gillar inte alla mina påhälsningar och ligger därför lågt.. Hoppas ni har en underbar semester! Nu ska jag kika runt lite hos dig♥

KRAAAAM♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela