Susihus

Semesterdag 13

Publicerad 2011-07-29 16:59:25 i Resor

Onsdag 27 juli

 

Vaknade till strålande solsken, helt ljuvligt. Insåg att vi hade fått säkert bästa platsen på campingen, inte illa när vi parkerade klockan 01 i natt. Efter att vi hade fått upp tälttaket (tur att vi inte har mer än ett tak, det räcker med pinnar och trixande) monterade vi även upp mitt nyinförskaffade vindskydd. Inköpt på Jula, brukar inte handla där men det var det enda vindskyddet jag hittade 5 i 12…och nu skulle man kunna säga att man får vad man betalar för. Så sant, pinnarna om det ens kan räknas till pinnar, var nästan trasiga när vi tog ut dem, blompinnar hade varit kraftigare. Jaja de gav Bono lite skugga, håller detta för denna semestern ska jag vara nöjd.

Efter allt monterande så gick vi ner till havet. Där har vi legat hela dagen med brassestolen i strandkanten och en god bok. Solat, badat och läst, härligt det här med semester!

Bild: Susihus


Gick bort till hamnen på kvällen och köpte till god Östersjötorsk som ramlade ner på grillen när vi var tillbaka. Mums, jobbigare kan man ha det =)


Träning: Morgonpromenad, En kort cykeltur och lite kvällspromenad

Väder Strålande solsken och klarblå himmel, när Gotland är som bäst!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-29 21:08:45

Åh, så mysigt! Så härligt att det fina vädret har kommit tillbaka också. Alltså... då man jobbar känns det så konstigt att läsa om människor som har semester, jobbar inte alla liksom? ;)

Blir så klart nyfiken på vart på Gotland ni campar, men förstår om du inte vill sprida det på bloggen.

Ha det bäst!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela