Susihus

Semesterdag 6

Publicerad 2011-07-20 10:02:51 i Hund

Tisdag 19 juli

Vaknade till klarblå himmel och strålande sol, tjohoo va underbart. Jag har legat i solstolen nästan hela dagen och läst. Dagens skörd blev lite Damernas värld och boken Härskarteknik av Elaine Bergqvist. Jag var och lyssnade på henne i våras och hon var en skön föredragshållare och boken är lättläst och tänkvärd.

På kvällen lät vi grillen vila en dag till....måste vara rekord! Packade istället kvällsmaten i picknick korgen och åkte ut till vår favoritklippa, där vi gifte oss för snart 7 år sen. Härlig kvällssol och ett uppiggande dopp i det blå.





Bilder: Susihus

Bono njöt bland, kottar, pinnar och vatten. En härlig avslutning på en ljuvlig sommardag! Hoppas att det blir många fler så'na här dagar i sommar!
Må gott

Väder: Strålande solsken
Träning: Så där, en cykeltur på ca 8 km med Bono
.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-07-20 17:05:30

Härliga bilder. 8km är väl inte så dåligt.

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-20 18:25:15

Men det är ju superjättebra! Heja dig!

Jag har inte kommit igång med löpningen än och vet inte hur jag ska fixa Tjejmilen, jag får väl gå runt i värsta fall.

Har ni också varit gifta i 7 år? :) Vi firade yllebröllop den 10 juli.

Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela