Susihus

Snart helg

Publicerad 2011-07-08 13:56:35 i Trädgård

Solen skiner, parkering är nästan tom och det är inte direkt kö in till stan när jag cyklar in till jobbet på morgonen. Telefonerna har tystnat och mailen har lugnat ner sig. Skönt, för då kan jag nog gå ner i varv redan nu på jobbet. Jag har en vecka kvar innan det är dax att inta semesterfeelingen!

I kväll kommer goda vänner på besök så det blir nog krocket, drinkar och god mat. Härligt, hoppas att myggorna har dött ut så vi kan njuta av en lång härlig kväll ute.


Bild: Susihus

Njut kära vänner och ha det underbart
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-07-08 20:31:36

Ha en härlig kväll!



Kram Dessi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela