Susihus

Trädgård

Publicerad 2011-06-15 21:26:06 i Trädgård

Sakta men säkert så börjar livet återvända lite här. Det har lugnat sig lite på jobbet, inte riktigt lika sena kvällar och helgen framöver ser ut att bjuda på ledighet och regn tyckte jag det såg ut på väderkartan. Jaja det gör inget det ska bli skönt att få vara lite ledig.

Känner mig väldigt trött, det tar på krafterna att jobba mycket, kroppen protesterar på morgonen och vill inte gå upp, fast idag lurade jag ut mig själv på en liten löpartur. Lite försiktigt nu så har jag fått börja springa efter knät som hoppade ur led. Nu ska jag bara hitta tillbaka till formen och tycka att det är roligt igen.





Vår nya hörna i trädgården har fått ett vattenblänk, i betong så klart!


Inte direkt stöldbegärligt för det är ingjutet en skifferplatta i botten av badet...


Bilder: Susihus

Gräset vi köpte i Skåne förra sommaren börjar att ta sig, härligt med lite nya grässorter! Jag gillar verkligen gräsplantor. Vi köpte några till men de är lite på tillväxt innan de fastnar på kort =)

Hoppas att du har en härlig dag.
Kram

Kommentarer

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Publicerad 2011-06-15 21:49:51

Vilken jättefin hörna ni har. Jag gillade vatteninslaget!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-06-16 21:01:37

Åh, så vackert!

Här knaprar vi rädisor för fullt. Vem vet, om några år kanske jag också är värsta trädgårdsfreaket. :)

Kramar! Hoppas att du får en lugn(are) tid nu ett tag framöver!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2011-06-17 08:57:13

Hörnan har blivit jättefin!!!



Hoppas du får en bra helg och passa på att vila upp dig ordentligt :)

Postat av: tina

Publicerad 2011-06-17 21:25:21

Oj vilken fin trädgårdshörna! Massor med fin inspiration du bjuder på. Låter inget vidare med ditt knä, vila och var rädd om dig! Nu ska jag läsa ikapp lite här hos dej=)

kram och ha en fin helg!

Postat av: nettan

Publicerad 2011-06-18 23:37:30

Mums..så fint det är!

Vila ordentligt i helgen och gör bara njutbara, lustfyllda saker så du laddar batterierna lite. :-) Vi har precis kommit hem från en trevlig dag i Götet..regnigt men varmt och avkopplande lyxigt. Bra start på semestern..Kramar N

Postat av: Malin - InneoUte

Publicerad 2011-07-07 11:42:41

Så otroligt mysig hörna. Klätterhortensian är ju fantastisk. Vackert med de gröna stenarna och gräsen. Inspirerande! Hoppas att du njuter av din ledighet. Det låter som om du behöver den. :-)

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 01:57:39

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela