Susihus

Baravara helg

Publicerad 2011-11-14 19:48:08 i Inspiration

Vilken skön baravara helg jag har haft, precis vad jag behövde! Har sovit så länge jag vill, njutit av helgfrukost, gått långa sköna promenader med fikakorg i det vackra höstvädret, sovit en middagslur, ätit och druckit gott, tittat på film och ja helt enkelt baravarit. En fantastisk skön helg helt enkelt, hela min kropp och sinne behövde nog det!

I fredags körde jag till Göteborg och var på kundbesök på förmiddagen, kunden inledde besöket med att ge mig en present för att de har stökat så...fick ett 2 p Friday från Orrefors


Bild lånad från Orrefors

Hennes man hade dock påpekat att man kan inte ge en tjej från Glasriket glas när hon kommer till Göteborg :)
Men det kan man ju visst, för jag blev jätteglad! Så fina och kan säga att Amaronevinet smakade ljuvligt i dessa fina glas.

Önskar dig en härlig start på den nya veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-15 08:04:50

Gillar verkligen också de där glasen. Eleganta och speciella på samma gång. :-)



Låter som en skön helg. Behövs verkligen ibland.



Kram Malin

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-11-15 20:23:51

Så vackra glas, jag tycker också att det smakar bättre i fina glas eller muggar.



~Ingrid

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-11-15 22:07:47

Jättefint ju!

Som sagt, det lät väldigt mycket som vår slöa helg det där... men ibland behöver man verkligen slappa.

Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-16 11:33:21

Glas kan man inte få för mycket av. Jättefina och jag kan känna aromen från vinet.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela