Susihus

Grått grått grått

Publicerad 2011-11-20 10:58:21 i Trädgård

Idag tror jag att det är fyra nyanser av grått ute, det är jämngrått och regnar. Vart tog det höga klara vädret vägen?
Funderar även på om mina veckor bara består av måndag, fredag och söndag, gör era det oxå? Tycker att veckorna bara svävar iväg, nästa helg är det första advent. Hjälp va fort det har gått...

Igår gick vi en runda på stan och hittade en så fin lampa

Bild: By Rydéns

Den är i samma serie som vi har ute på altanen,


nu funderar vi på att ha en sån här snygging i vår asiatiska hörna...



Bilder: Susihus

Vad tror ni? Känns som man kan behöva ha allt lyse som går att få idag, för att lysa upp denna gråa dag!

Ha en go söndag!
Kram



Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-11-20 15:39:23

Men du - det blir hur fint som helst! :)

Här är också så grått och mörkt i dag. Vi har haft soligt och fint i en vecka innan, så man är nästan bortskämd med det. Jag vill ju liksom du ha snö och börjar nästan bli sur på höstvädret snart.

Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-21 10:51:25

Nästa helg blir det ljus i vårt hus. Advent är härligt tycker jag. Då blir det ljust och mysigt igen, med alla stjärnor och så, menar jag.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela