Susihus

Jobb jobb jobb

Publicerad 2011-10-20 20:38:46 i Hem

Just nu är det väldigt mycket jobb på min front. Det är många och långa kvällar, ändå under några kontrollerade former tycker jag. Försöker att springa med Bono på morgonen innan jobbet, så att jag får min dos av träning för annars mår jag inte alls bra. Det är bara någon vecka kvar till båtarna börjar att röra på sig nere i Alicante, sen blir det lite lugnare ett tag, tror och hoppas jag i allafall.

Denna vackra blomsterbukett fick jag för några veckor sen av en go och glad kund. Härligt med uppskattning och kan du tänka dig, den står fint i vasen än. Helt otroligt, dessa ljuvliga höstblommor - vilken kraft!



Bild: Susihus

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, världen blir vackrare med snittblommor!
Ha en härlig höstkväll
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2011-10-21 00:36:15

Åh vilken härlig bukett! Ha en skön helg!

Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-21 08:21:03

Vilken vacker bukett!



Det verkar gå i perioder för dig. Hoppas att arbetsbördan lättar snart.



Ha en fin helg!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-24 19:47:39

Superfin bukett! Jag köpte en Rosa bandetbukett förra veckan, som stått en vecka i dag. Blommor piggar upp i höstmörkret.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-25 19:31:26

Så fina blommor! Hösten blommor är så fina och uppiggande i färgerna.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela