Susihus

Glad påsk

Publicerad 2012-04-06 09:40:33 i Trädgård

Hemma igen efter ett par intensiva dagar i Galway. Fick uppleva alla väder på en gång, sol, regn, blåst, hagel och snöstorm ja den gröna ön levererade verkligen väderlekar i alla dess slag. Hann även shoppa lite skor och en skjorta på den fina Peakbutiken på Kastrup. Kastrup är nog min favoritflygplats alla kategorier, den har blivit så fin nu med ombyggnaden, med nya butiker och lite fler matställen.

Nu blir det en go påskhelg med goda vänner, god mat och dryck och bara njutning! Härligt precis så det ska vara i påsk. Har precis bakat lite bröd och några kakor...lammsteken vilar till sig inför långgrillning.



Bild: Susihus

Istället för fjädrar i riset så har jag använt mig av ett mysigt ullgarn och gjort lite rosetter.

Önskar dig en riktigt go och glad PÅSK!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-04-06 12:49:03

Vad fint med ullgarnet istället för fjädrar så slipper fåglarna lida.



Glad påsk!



~Ingrid

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-06 18:02:13

Så fint du gör jämt! Här har vi ingen påsk alls, vi är tråkiga vi...

Glad påsk till dig och så kul att du klickat på "anmäl"! :-D

Kramar!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-08 12:50:20

Va fint i riset! Nu fick jag ju ett uppslag där jag kan återvinna lite hår från trimmet. Kan göra rosetter i parti och munut. Nej, blir nog inte så bra med hundhår.

/P

Postat av: mo

Publicerad 2012-04-10 17:46:44

Hej vännen, så fint o annorlunda ditt påskris är...Hoppas du hade en fin påskhelg med lite ledighet, kramar på dig

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-11 09:03:44

Men så trevligt med alla väder op samma gång :) välkommen hem o god fortsättning..

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2012-04-14 23:59:03

Så avis på dig för att du besökt Galway och Irland! Fina, fina land!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela