Susihus

Håll tummar och tassar idag

Publicerad 2012-04-24 08:26:34 i Hund

Håll tummar och tassar för oss idag! Idag har vi återbesök av veterinären som opererade Bono båda gångerna i feburari så det är lite nervöst. Hoppas att min målbild på midsommar håller...vill att han ska vara frisk tills dess.



Bild: Susihus

Jag tycker att vi gör framsteg, han går bättre och bättre. Håller nere tassen mer och mer även när han står stilla. Igår gick han superbra på water walken, idag har vi gått med viktmanschetter och imorgon blir det simning. Hoppas nu att det går bra idag!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-24 21:34:51

Ser fram emot en positiv rapport. Hoppas, hoppas för Er skull.

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-25 09:54:00

Klart jag håller tummarna, stenhårt! Hoppas att det gick bra!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela