Susihus

Semesterdag 12

Publicerad 2012-08-03 09:53:52 i Allmänt

Onsdag 1 augusit
Så var då augusti här! Helt otroligt vad tar månaderna vägen? Det har varit helt ok väder idag och efter frukost dök vi ner i svartvinbärsbusken och plockade alla bären, så nu står vi här och funderar på vad vi ska göra med dem...
Smaskiga är dem, nåja det får väl bli en kaka och lite marmelad kanske. Det kan ju vara en bra gå-bort-present!
Bild: Susihus
 
Vi cyklade en runda och uträttade lite ärende och fixade, gjorde ett spontanbesök hos ett par goda vänner där vi fick lite kaffe innan det var dax att trampa hemmåt igen.
 
Väder: Sol med moln 20 g
Träning: 2*2 km turer med Bono, Cykling 17,5 km, 3 km backträning med fivefingers

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-03 13:56:30

Åh, vad jag gillar din regelbundna sommarbloggning med motion och sånt! :)
Skönt att ni fått bättre väder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela