Susihus

Semesterdag 13

Publicerad 2012-08-03 10:11:10 i Trädgård

Torsdag 2 augusti
 
Idag vaknade vi till strålande solsken, åh va underbart. Knappt ett moln på himlen. Fort ut i trädgården och fixade lite småplock, sen snabbt in och hämtade boken och dök i solstolen. Ljuvligt!
 
Gjorde om lite på mitt planteringsbord, som jag inte använder när jag planterar hehe...
Hittade på nätet för ett tag sen nummerplåtar från USA, dyrt att köpa men lite coola. Ännu coolare då om man har sin egen som vi hade på vår bil i Usa när vi bodde där för väldans många år sen. Den har stått och samlat lite damm i garaget både hemma hos mina föräldrar och nu i vårt garage. Tur att jag inte har slängt den. Nu fick den komma fram i dagsljuset.
Bilder: Susihus
 
Nummerplåten från vår Volvo i New Jersey -74.
 
Vi var och simmade med Bono på kvällen och när vi gick från badet hoppade han på 3 ben, det har han inte gjort på hela tiden denna svängen, så det var med en hel del oro vi åkte hem. Han har nog sträckt sig lite. Han vet ju när det ska badas och sliter och drar som en galning för att komma fram först. Håller tummarna för att han har överansträngt sig lite, eller en liten sträckning.
 
Väder: Strålande solsken 25 grader, lite blåst
Träning: 2*2 km turer med Bono, 6 km löpning

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-03 13:58:11

Gilla på planteringsbordet, det fina vädret och nummerplåten. :)
Ogilla på Bono. Hoppas verkligen att det var något tillfälligt!
Kram!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-08-03 21:48:38

Jo du, det där med källarplan känner jag igen. Så himla bra beskrivet. Jag är där ofta, flera gånger per dag.

Lider när jag ser att hon är tröttare, den där bekymmersrynkan hon får i pannan. Njuter av stunderna hon är piggare och gruvar något hemskt tills ultraljudet. Men det är bättre att få veta. Ovissheten är hemsk.

Hoppas Bono bara sträckte sig, det är nog fort hänt om man gillar att röra sig. Vi får stötta varandra.

~Ingrid

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-04 11:37:23

Hållwe verkligen tummarna för Bono.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela