Susihus

Semesterdag 16

Publicerad 2012-08-08 10:02:21 i Resor

Söndag 5 augusti
Vaknade upp och på Mölle camping och det var lite mulet, jag tog en liten morgonlöparrunda utmed havet. Tråkigare tur kan man ju tänka sig. Efter frukost åkte vi på en liten utflykt det blev start på Flickornas Lundgrens café, inte det billigaste kaffet men oj så fint och gott.
 
 
Bild: Susihus
 
Sen blev det en tur till Höganäs där vi promenerade utmed havet. På eftermiddagen kom våra goda vänner Familjen H, de fick tältplats precis vid oss. Himlans trevligt, vi grillade och njöt på kvällen i solskenet.
 
Väder: Mulet, strålande solsken och någon liten lätt skur 20-22 grader
Träning: 4 km löpning, 2 km promenad, 11 km cykeltur, 40 min träningspass
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-08 20:16:28

Åh, Mölle som är så fantastiskt fint! Vi var där för 6-7 år sedan och jag vill gärna tillbaka. Mysigt café ni hittat, det missade vi då vi var där.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela