Susihus

Semesterdag 17

Publicerad 2012-08-08 10:11:17 i Resor

Måndag 6 augusti
Samma härliga löparrunda idag innan frukost. Till frukosten kom regnet och det var grått och mulet så det fick bli en utflykt, vi började med att svänga in till Höganäs outlet men vi fick nog alla andnöd där på parkeringen och bara tittade på varandra att vad ska vi göra här, så vi åkte vidare till den mysiga och superfina butiken Magasin 36. Oj så mycket fint och vilka härliga lokaler, där flanerade vi omkring och shoppade i både butiken och den fina Saluhallen, det hanns även med en ljuvlig fika innan det var dags att åka vidare.
 
Bild: Susihus
 
Efter shoppingen fick det bli en tur ut till Kullens fyr och strövområde, vi hade tur här för när vi kom fram till fyren så sprack det gråa molntäcket upp och fram kom solen. Vår medhavda picknick kunde avnjutas ute på spetsen av Kullahalvön och med en ljuvlig utsikt.
 
På seneftermiddagen cyklade jag ner till Mölle för att köpa leverpastej till Bono, och upptäckte att det inte fanns någon butik där, hoppade in på ett hotell och frågade om jag fick köpa lite och det gick bra. Tur det dels att jag slapp cykla runt halva Kullabygden men främst att Bono får i sig sin medicin.
 
Väder: Regn och sen strålande solsken 18-20 grader
Träning: Löpning 4 km, cykling 7 km, promenad med Bono 3 km

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-08 20:18:17

Oj, springer du nästan varje dag? Får du inte ont i benen? Jag försöker springa varannan till var tredje dag, så nu ska jag vila till lördag efter kvällens lilla nätta runda. På lördag ska jag testa 5 km igen.
Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-08 20:18:25

Oj, springer du nästan varje dag? Får du inte ont i benen? Jag försöker springa varannan till var tredje dag, så nu ska jag vila till lördag efter kvällens lilla nätta runda. På lördag ska jag testa 5 km igen.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela