Susihus

Semesterdag 18

Publicerad 2012-08-08 10:24:47 i Trädgård

Tisdag 7 augusti
Efter en natt med otrolig blåst och kraftiga regnskurar vaknade vi till liv. Tyvärr ingen runda vid havet idag innan frukost då det regnade kraftigt... Efter frukost packade vi ihop vårt lilla campingliv och styrde sakta nosen hemmåt igen.
 
Bild: Susihus
 
Väl hemma så möttes vi av mina planterade Gladiolus som har slagit ut och blommar för fullt på alla håll. På kvällen blev det lite hembakade scones och äntligen lite friidrott på OS.
 
Väder: Skurar och grått 17 grader
Träning: knappert...4 km pw
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-08 11:06:54

Åhh vilken vacker blomma. Ha en härlig dag,, trots temperaturen. Samma gradantal här.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela