Susihus

Semesterdag 21

Publicerad 2012-08-12 12:38:32 i Allmänt

Fredag 10 augusti
Vi sken mest som solar och svävade lite på moln hela dagen efter vårt återbesök hos veterinären. Allt blev så mycket enklare.
 
Vi firade med en härlig fika på Bröd och Sovel. Sen upp och gick en av Bonos favoritrundor, i vårt motionsspår. Tror att även Bono kände på sig det glädjande beskedet för han njöt av trädgården och härjade runt på sin älskade gräsmatta när han kom hem.
 
På rent lyckorus sprang jag min första lite längre runda i sommar, 1 mil och med ljudbok gick det så bra så. Inte världsrekord på något sätt men jag tog mig runt utan svårigheter.
 
Väder: Svensk sommar, grått regn och solsken 18-20 grader
Träning: 2 km pw och 1 mils löpning.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-12 14:56:47

Jag blir så glad av att läsa om er glädje. Sitter här och småler. Fortsätt att njut.
/P

Svar: Tack snälla du det värmer!
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-13 11:11:21

Låter alldeles, alldeles underbart.
Men wow, milen fixad! :) Duktiga du. Jag blir så avundsjuk... nej, skidor är inte alls dubbelt så jobbigt som löpning för mig. För mig är löpning jobbigare än allt annat. Det måste bero på att jag tycker att det är så tråkigt.
Vilket blir ditt första lopp, är det skidorna? Eller blir det något löplopp i höst? Jag har glömt. Ska du inte göra en Tjejklassiker???
Kramar!

Svar: Ja men med skidor så jobbar ju hela kroppen och du måste ta i med armarna, i löpningen är det ju mestadels benen som får ligga i. Jag ska börja med Lidingöloppet nu i slutet på september, sen blir det vasan...puuuhKram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela