Susihus

Semesterdag 22

Publicerad 2012-08-12 16:17:23 i Inspiration

Lördag 11 augusti
 
Idag vaknade vi till härligt solsken och Bono och jag tog en lite längre morgonrunda idag. Så skönt, svalt på morgonen med lite friksare luft samtidigt som solen kommer fram och värmer upp. Mmmm underbart.
 
Vi har haft lite föröppet inför tusen trädgårdar. Lite roligt med folk som är intresserade av vår trädgård. Lite häftig och annorlunda känsla, fantastiskt roligt. Imorgon är den stora trädgårdsdagen! Spännande.
 
Bild: Susihus
Mamma var förbi med lite äpplen och de passade perfekt i mitt senaste fynd en härlig glasskål/fat på fot. Det doftar ljuvligt i hela huset av äpplena. Hittade 2 Iittala ljusstakar på samma ställe där jag hittade skålen/fatet, synd bara att de båda hade samma höjd som en av de jag hade tidigare, men hittar man dem i ett skåp hos någon som inte vill ha dem så är jag inte sen på att hugga till =)
 
Väder: Soligt 20-25 grader
Träning: 3 km + 4,5 km pw

Kommentarer

Postat av: ulrika

Publicerad 2012-08-12 21:27:53

Har ni er trädgård som "öppen" trädgård eller?? Berätta gärna! Låter spännande!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-13 09:10:55

Hoppas allt gick bra med den öppna trädgården och att många kom.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-14 08:46:11

Jag är också nyfiken på att höra hur det gick på den öppna trädgården. Jag hade gääärna kommit, om vi inte haft så förbaskat långt.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela