Susihus

121212

Publicerad 2012-12-12 15:10:00 i Hund

God eftermiddag denna speciella dag, 12 12 12. Säkert många som gifter sig idag då det är ett speciellt datum och det lär ju dröja väldigt länge innan det händer igen. Så jag säger grattis till alla er!
 
Min käre man har fått vatten på sin kvarn nu i min jämställdhetskampanj, han har ju röstat lite mer på en Rolf (fantasilöst hundnamn enligt mig) än på en Maja (oxå mannens namnförslag). Då grannens tik löper, och Bono är inte på sitt alldeles charmigaste humör enligt oss. Springer runt och småsjunger lite och vill gärna vara ute...
Hrmmm kan i och för sig hålla med honom att detta beteende hos Bono är inte festligt, nåja vi får väl se om det blir tillökning på tjej eller killsidan!? 
 
Bild: Susihus
 
En överlycklig Bono som när han inte är tokkär i grannens löptik, älskar att busa omkring i snön!
Ha en alldeles ljuvlig 121212 dag.
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-12 19:59:30

Rolf va ett hundnamn som inte finns i mitt kund register men Maja, finns det många. Fem stycken, tror jag?
Väldigt inne att döpa hund efter äldre "människo namn". Rudolf, Harald, Egon är några killar som besöker mig ofta. Mest vanligt är Sigge.
/P

Svar: Haha det är min mans kontring, det kommer inte på tal varken Rolf eller Maja...lite kreativare tycker jag att vi kan vara ;) Blir det en lika glad hund som Bono så är Happy ett bra namn. Kram på dig
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-12 21:10:09

Näe, klart ni måste ha en tjejvovve!
Inget särskilt här i dag, bara snöskottning och jobb.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela