Susihus

Göteborgsdygn

Publicerad 2012-12-18 08:23:34 i Inspiration

God morgon alla goa tisdagsläsare!
 
Granen är fixad, i en omväxlande snöstorm så hittade vi till slut en gran, den är inte bland de bästa topp 3 granar vi har haft men det blir nog bra när den kommer in med lite ljus och pynt. 
 
I söndags kväll åkte jag upp med tåget till Göteborg, första stoppet var Caleo, träff med en god vän för en mysig middag, vi pratade på till över midnatt och glömde till och med hoppa av spårvagnen så vi hamnade på en lite detour innan vi kom rätt. 
Måndag morgon en fika med en kompis på Condeco i arla morgonstund och sen gick jag till en Hälsans Ego för att fixa till min fot/häl. Det var väl inte dagens mysigaste timme, fy va det gjorde ont men det känns mycket bättre och det behövdes. Nu får jag vila lite och sen hoppas jag att mina fötter och jag kan samarbeta lite. Efter det så blev det lite shopping, fick nästan gå runt lite innan de öppnade men jag fick lite julklappar fixade innan det var dax för lunch med goda vänner på tokhärliga Dorsia. Mmm en liten vinlunch en måndag med goda tjejer är inte fel. Vi tog sen en liten shopping sväng innan vi avslutade denna härliga dag med en kopp god kaffe på De Matteo innan det var dags att ta tåget hem igen.
 
Bilder: Susihus från härliga Artilleriet 
 
Känner mig lite trött idag efter mitt intensiva och energirika dygn i Götet! Men det får jag stoppa undan lite för nu ska det skrivas offert.
Ha en fantastisk dag.
Kram 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-18 12:26:52

Väldigt intensivt men säkert väldigt roligt. Ibland ger sådana resor mer än de tar. Hoppas det var så för dej.
/P

Svar: En helt ljuvlig dag som gav mer, kan leva på länge. En måndag som förgyllde hela veckan. Kram
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-18 21:05:40

Oj, vilken mysig helg! :)
Jag håller tummarna stenhårt för att din häl blir bättre (bra!) nu.
Kram!

Svar: Ja nu får det väl vara nog med hälbekymmer. Det gjorde grymt ont men är värt det för nu redan är det lite bättre. Den är tejpad och ska helst vila...hur lätt är det när man har hund. Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela