Susihus

Julklappar

Publicerad 2012-12-21 09:22:05 i Hem

God morgon fredagmorgon!
Snön dalar vackert och igår var Städrut här och precis knackade fönsterputsarna på, kan knappt bli bättre. Rent och snyggt till jul. 
 
Bono har fått konkurens på sin julgransmatta, då jag har lagt mina nyinslagna julklappar där. Han tittade skumt på dem om de verkligen hade tillstånd att vara där på HANS matta... ;)
 
 
Bilder: Susihus
 
Jag hittade så fint vaxat papper i Göteborg, och ett så vackert kort som passade perfekt på mammas julklapp. Nu väntar jag bara på ett par paket som jag hoppas att posten levererar idag...
Snart ska granen komma in, hinner nog med lite bakning innan
Njut av dagen!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-21 10:56:08

Jag har skickat julklappar till barnbarnet och är lite nervös att de inte ska hinna fram.
Hoppas dina hinner komma.
/P

Postat av: Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

Publicerad 2012-12-21 14:37:27

Haha!

Vi ska också "ta in" (läs plocka upp ur förrådet ;)) granen idag =)

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2012-12-21 15:47:24

Men vad skönt att få städat och fixat :-) Önskar dig en riktigt god jul! Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-21 18:34:12

Åh, hoppas att paketen kom i dag då... annars kan det bli lite jobbigt? Har i och för sig hört något om att de ska dela ut post även på lördag denna vecka.
Så klart att du vann med snyggaste paketen och papperen! Supersnyggt!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-12-22 16:25:35

Vilken fin "tantbild" och snygga klappar. Snäll vovva som lät klapparna låna mattan (hade det varit min hund hade han lagt sig på dem, och mosat det som mosas kan, hih).
Passar på att önska dig en riktigt God Jul!
/Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela