Susihus

Ny vän i julsamlingen

Publicerad 2012-12-13 11:19:13 i Hem

Sankta Lucia...
Åh så mysigt det är att sätta på tv:n i arla morgonstund och få njuta av lite luciatåg och skön sång. Annat än Bonos kraxande, tur att han är tyst på natten. Kenzo kunde ju sjunga även nattarior när granntikarna löpte...men som sagt Bono håller sig till dagsljuset. Måtte löpet vara över snart.
 
I går hade jag ett tjejgäng vi är fd jobbarkompisar på besök, vi körde knytis, supermysigt och trevligt som vanligt när vi träffas. De hade med sig en sån fin julbock som nu redan är en ny kär julvän.
Bild: Susihus
Rejäl, enkel och bara störtskön står han nu på bordet och pryder sin plats. Tyvärr gick det inte lika bra för Gävles traditionella julbock i natt....
 
Ha en fortsatt skön Lucia dag och njut!
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-13 20:53:16

Vilken fin bock! Den skulle lätt kunna få flytta hem till mej.
Hoppas du fått se någon riktig Lucia också, ja, inte bara på tv menar jag.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-14 19:32:07

Vilken underbar bock!
Och ja... jädra idioter som inte kan låta bli vår fina julbock här i Gävle.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela