Susihus

Snön faller

Publicerad 2012-12-04 15:02:57 i Trädgård

Hej på er i snöyran! 
Här är det en kritvit tisdag och jag har redan varit ute och kört ett motionspass med snöskyffeln och fortsätter det så här så får det nog bli en tur till.
Tjohoo det finns hopp om skidpremiär snart...håller tummerna för detta! Synd bara att min personlige tränare Bono inte får hänga på...hans knä vill nog inte riktigt även om han själv gärna vill.
 
I min jämställdhetskampanj så har vi nu kommit fram till lite namnförslag...hihi Fast idag kontrade de med ett grabbnamn...hrmm. Nåväl vi ska hitta en lämplig kandidat först, men bearbetningen pågår ;)
 
Bild: Susihus
 
Denna bild tog jag på morgonpromenaden och nu får jag ta mig ut för att skaka fram granarna och ljusslingan den syns inte alls...
Snöiga kramar

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-04 18:00:05

Så härligt med valpplaner. Själv har jag hundar så det räcker men en dag kommer säkert valphalsbandet till användning igen.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-04 19:56:41

Oj, ni har ju fått ordentliga mängder snö söderut också. Hurra för det! :D
Nu håller jag tummarna för att någon spårar snart, så att det blir skidspår att åka i.
Kram!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-12-05 08:13:01

En utav de bästa sakerna med snö är att man får skotta. Det är så roligt och ett litet träningspass blir det allt.

Så roligt att det kanske blir en hund till (eller är det bestämt?). Det där med namn är ju verkligen inte lätt. Vi har iallafall kommit fram till en namn nu efter många veckors velande fram och tillbaka.

Ha en underbar dag!
Kram, Jenny

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2012-12-05 15:17:11

Oj, vad snö ni fått, här har vi bara 1 dm som kom igår. Känns faktiskt skönt om det inte är för mycket snö tycker jag...Spännande om ni ska skaffa valp :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela