Susihus

Beställning klar

Publicerad 2012-02-27 20:43:10 i Pyssel

Mitt senaste stickprojekt är klart! För ett tag sen blev jag kontaktad av en tjej som undrade om jag kunde sticka ett par kuddar till henne. Självklart gör jag det och nu är de klara. 2 vita 50*50 kuddar är nu klara för leverans.



Bild: Susihus

De är stickade i dubbelt ullgarn Eskimo. Det var ett tag sen jag stickade kuddar, så det var fantastiskt kul att göra det igen. Nu ska jag bara emballera dem och skicka iväg dem. Tycker att de blev riktigt bra om jag vågar säga det själv, så jag blev lite sugen på att göra likadana och behålla själv. Vi får väl se vad det blir.

Ha en härlig start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-28 07:53:00

Du har då många strängar på din lyra. :-) Superfina!

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-29 09:19:40

Jättefint med stickade kuddar!

Duktig du är som kan det!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-02-29 17:45:48

Vilka fina kuddar!!



Förstår att rehab processen är seg och jobbig. Men när man är över på andra sidan brukar det kännas värt allt kämpande. Heja på er!!



~Ingrid

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-29 22:56:26

Supersnygga! Du är så pysslig ju. Din tavla står fortfarande på hedersplats hos mig.

KRAM! Är Bono piggare?

Postat av: Therese

Publicerad 2012-09-05 13:59:06

Åh , precis sånna kuddar jag sitter och googlar efter. Får man beställa utav dig ? Är ute efter två grova stickade i svart. Hör gärna av dgi :)

MVH Therese

Svar: Självklart får du det, dock kan jag inte lova när de är klara. Svarta, kräver nog svart tyg runt innekudden för att den inte ska lysa igenom.
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela