Susihus

Favoriter i repris

Publicerad 2012-01-14 16:28:08 i Hem

Ja idag fick granen ge sig...ledsamt på något vis att man inte kan återplantera dem. Nåja den kliptes ner och grenarna fick fylla några trista krukor ute.

Fick ett litet ryck efter skogspromenaden med både spår och upplet för Bono, och putsade till fönstrerna inne i köket. Hängde upp mina gamla Spira vårinspirerade gardiner, inte årets modell de har hängt med några år, helt enkelt favoriter i repris. Blev lite vårigare och lite ljusare...



Bild: Susihus

Efter en helt galen vecka på jobbet så njuter jag nu av att det är helg!
Dagens väder här i småland: lite snöpuder på marken, runt nollan och solen har varit framme idag, tur det för det har blåst rejält.

Goa helgkramar

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-14 18:54:58

Goa helgkramar tillbaka! Vilket mysigt kök ni har! :) jag har gjort slut med vintern nu, nu struntar jag i att gå och vänta på snö - det kan lika gärna bli vår så att man kan börja cykla i stället. :/

Kram och njut av lediga dagar!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-14 22:27:59

Vi hade planerat att viltspåra idag men här kom det snö! Kors i taket.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela